Hvad koster fragten?

Hvis du køber for under 300 kr, opkræves der et fragtgebyr fra 29 kr.

Hvad er leveringstiden?

Vi pakker altid ordrer så hurtigt som muligt og sender den fra vores lager, der ligger i Esbjerg. Vores leveringstid er normalt 1-4 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Vores mål er at afsende dine produkter senest dagen efter, at du har afgivet ordren. Vær opmærksom på, at det nogle gange kan tage yderligere 1-2 dage på grund af forsinkelser hos transportøren eller hvis vores lager har et usædvanligt stort antal ordrer.

Hvordan sporer jeg min pakke efter køb?

Du får en e-mail med et sporingslink, så snart din pakke forlader vores lager. Dobbelttjek også din mappe med uønsket post, det kan ske, at e-mailen havner der.

Kan jeg annullere en ordre?

Hvis du vil annullere en ordre, inden varerne har forladt vores lager, skal du omgående ringe til os på telefonnummer +45 76 10 67 09. Vi kan desværre ikke garantere, at vi kan nå at standse din ordre, inden dine varer afsendes, da de er hurtige til at finde varer frem og pakke dem på vores lager. Hvis du har afgivet din ordre i weekenden eller efter vores lukketid, kan du kontakte os ved at sende os en email.

Hvad gør jeg, hvis et produkt er beskadiget eller forkert, og skal jeg returnere det?

Hvis du modtager en defekt eller forkert vare, hjælper vi dig naturligvis så hurtigt som muligt. Send os venligst en email med følgende oplysninger:

- Den e-mailadresse, købet blev registreret under
- Ordrenummer
- Kundenavn
- Referencenummer
- Vedhæft et billede af produktet. 

Vores kundeservice vender tilbage så hurtigt som muligt.

Kontakt Kundeservice

support@incado.dk
+45 7610 6709

Åbningstider - Kundeservice

Mandag 8 - 16
Tirsdag 8 - 16
Onsdag 8 - 16
Torsdag 8 - 16
Fredag 8 - 15

Lørdag Lukket
Søndag Lukket