Vægdekorationer for alle - Incado

Ofte stillede spørgsmål

Vi står klar til at hjælpe med dit spørgsmål. Måske du kan finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål her på siden.

Bestilling

Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, efter at have gennemført dit køb hos Incado, kan det være, at mailen er landet i din spam mappe. Er din ordrebekræftelse heller ikke at finde i din spam mappe, har du muligvis skrevet din mailadresse forkert. Kontakt os på support@incado.dk, så vi kan hjælpe med at ændre dine oplysninger, så du kan modtaget din ordrebekræftelse.

Jeg har indtastet de forkerte oplysninger, hvad gør jeg?

Hvis du har tastet forkert adresse, telefonnummer eller andet, skal du kontakte os hurtigst muligt på support@incado.dk, så vi kan hjælpe dig med at ændre dine oplysninger. Hvis de forkerte oplysninger påvirker leveringen af din pakke, og vi ikke når at rette det, er du desværre selv ansvarlig for eventuelle ekstra omkostninger.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt på support@incado.dk, eller 76106709. V kan dog ikke garantere, at vi kan nå at annullere din ordre, da vores forsendelsesafdeling sætter en ære i at få ordrerne hurtigt ud til vores kunder.

Levering

Hvad koster fragten?

Hvis du køber for under 399 kr., opkræves et fragtgebyr fra 49 kr.

Hvad er leveringstiden?

Vi pakker altid ordrer så hurtigt som muligt og sender den fra vores lager, der ligger i Esbjerg. Vores leveringstid er normalt 1-4 hverdage fra bestillingsdatoen. Vores mål er at afsende dine produkter senest dagen efter, at du har afgivet ordren. Vær opmærksom på, at det nogle gange kan tage yderligere 1-2 dage på grund af forsinkelser hos transportøren eller hvis vores lager har et usædvanligt stort antal ordrer.

Hvor bliver min pakke leveret?

Vælger du GLS levering, så vil pakken enten blive leveret på den indtastede adresse eller ved en GLS PakkeShop, alt efter hvad du har valgt. 
Levering med BRINK bliver leveret på din leverings adresse i gadeplan, det er derfor vigtigt, at du er hjemme på leveringstidspunktet. Er du ikke hjemme ved levering, er det vigtigt, at du kontakter BRINK på 74835012 for at aftale nærmere. 

Hvordan sporer jeg min pakke?

Du får en e-mail med et sporingslink, så snart din pakke forlader vores lager. Dobbelttjek også din mappe med uønsket post, det kan ske, at e-mailen havner der.

Returnering

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du ønsker at sende din ordre retur, skal du besøge vores returportal som du finder her.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 30 dage efter leveringen og være os i hænde seneste 30 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Det er vigtigt, at du vælger den korrekte transportør, da der ellers kan forekomme ekstra gebyr på returforsendelsen ved større forsendelser. Eventuelt gebyr ved forkert valg af transportør vil blive fratrukket din refundering.

Du står selv for returneringsomkostningerne.

Returnering med BRINK (typisk spejle og større varer) koster fra 200kr. og bliver afhentet på din adresse eller et aftalt sted.

Returnering med K. Hansen (XL lærredstryk) koster fra 200kr. og bliver afhentet på din adresse eller et aftalt sted.

Returnering med GLS koster 49 kr. Du bestiller selv, og modtager din returlabel igennem vores returportal. Derefter afleverer du pakken i nærmeste pakkeshop.

Alle varer skal returneres i samme stand som de blev leveret i. Det er dit eget ansvar, at varen kommer frem i original stand.

Vi anbefaler altid, at man beholder den originale emballage, så det er nemmere at returnere.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Når vi har modtaget din vare og tjekket, at alt er i orden, tilbagebetaler vi pengene til samme kort, som er benyttet ved betaling. Vi bestræber os på, at behandle din returnering hurtigst muligt, men senest inden for 14 dage. Du modtager en mail, når pengene er refunderet til dig. Herefter kan du forvente 1-3 hverdage, før pengene er på din konto.

Kan jeg bytte mine varer?

Hvis du har købt en vare, som du ønsker at bytte til en anden vare, behandles det som en normal returnering. De produkter, der skal returneres, returnerer du i original stand, samt emballage. Når vi modtaget varen retur, refunderer vi pengene til dig, og du kan herefter foretage et nyt køb hos os.

Hvad koster det at returnere?

Du kan vælge selv at stå for returneringen, eller bede os om at hjælpe dig.

Hvis varen kan sendes retur med GLS, koster en GLS-label 49,-

Hvis varen skal retur med BRINK eller K. Hansen, koster det fra 200kr. Dette beløb vil blive fratrukket din refundering, når vi tilbagebetaler dine penge til dig.

Kan jeg returnere i butik?

Det er muligt at returnere din ordre i vores butik. Returnering skal ske på vores fysiske adresse:

Incado.dk
Kvaglundvej 83
6705 Esbjerg Ø

Inden for vores normale åbningstider:

Mandag: 10.00 - 16.00
Tirsdag: 10.00 - 16.00
Onsdag: 10.00 - 16.00
Torsdag: 10.00 - 16.00
Fredag: 10.00 - 16.00
1. lørdag i mdn.: 10.00 - 16.00
Søndag og helligdage: Lukket

Reklamation

Jeg har modtaget et beskadiget produkt, hvad gør jeg?

Hvis du har været uheldig og modtaget en beskadiget vare, skal du tage billeder af indpakningen (hvis den er beskadiget) og varen du har modtaget. Send dine billeder, samt dit ordrenummer til support@incado.dk, så hjælper vi dig med at finde en løsning.

Det er vigtigt, at du ikke smider hverken emballage, eller varen ud.

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en forkerte vare, anbefaler vi, at du starter med at tjekke din ordrebekræftelse, så du sikrer, at varen afviger fra hvad du har bestilt.

Hvis det er en forkerte vare du har modtaget, skal du kontakte os på support@incado.dk, med dit ordrenummer, samt hvilken vare du har modtaget, så hjælper vi dig.

Mangler du stadig svar?

Hvis svaret du leder efter ikke var at finde i vores ofte stillede spørgsmål, så send os en email ved at udfylde formularen nedenfor. Så vender vi tilbage hurtigst muligt.